Aivlisz | 2011.10.27 11:31:54
Egy kedves barátom foglalt hozzájuk szállást pár hete. Írásban egyeztek meg a szobák és az ágyak számát illetően.
Tegnap érkezett egy telefon, miszerint biztos-e, hogy áll a foglalás. Barátom természetesen biztosította őket arról, hogy igen, és mindegyik szobára igényt tartanak, amiről mailben megegyeztek.
A válasz és az eredmény: bizonytalannak érzik a hangját, ezért nem tartják a három szobát.
A probléma az eltöltendő éjszakák számában rejlik. Barátaim csak 1 éjszakát töltenének ott a hosszú hétvégén, míg mások több éjszakát, ezért utóbbiak élveznek elsőbbséget a panziónál.
Pótágyat ajánlottak fel alternatívaként, ami nem tartható, tekintve, hogy nem gyermek, hanem idős hozzátartozó számára lett kérve a szoba.
A panzió nem enged, a hangnemük elfogadhatatlan, barátaim pedig elkeseredettek; hogyan lehet így kezelni egy vendéget és mivel érdemelték ki ezt a bánásmódot? Írásban is szóvá tették a problémát, de azt a választ kapták, hogy telefonban a panzió számára csak a két szoba volt egyértelmű, és ez van.
Sajnálatos eset, és senkinek nem kívánom, hogy ilyen szomorú ünnep előtt így találja magát, egy ennyire kényelmetlen helyzetben.